Календарне планування
Основи здоров’я
№ з/п
|
Темауроку
|
Дата
|
|
ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ
|
|||
1
|
Цінність і неповторність життя і здоров’я людини
|
||
2
|
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні і небезпечні ситуації
|
||
3
|
Складові здоров’я. Чинники здоров’я. П.р. Визначення рівня
фізичного розвитку
|
||
Фізична
складова здоров’я
|
|||
4
|
Харчування і здоров’я
|
||
5
|
Про рух і загартовування
|
||
6
|
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!
|
||
7
|
Про поставу. Плоскостопість. П.р. Вправи для
профілактики плоскостопості
|
||
8
|
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота. П.р.
Гігієнічний догляд за порожниною рота.
|
||
9
|
Яким повітрям ми дихаємо.
|
||
10
|
Стеж за чистотою в оселі. П.р. Як підтримувати чистоту
повітря в оселі.
|
||
СОЦІАЛЬНА
СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я
|
|||
11
|
Традиції збереження здоров’я в родині
|
||
12
|
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки.П.р. Рольова
гра «Будьмо знайомі»
|
||
13
|
Умій сказати «Ні!»
|
||
14
|
Руйнівники здоров’я.П.р. Моделювання ситуації звернення
за телефоном довіри.
|
||
15
|
Користування телевізором, комп’ютером, мобільним
телефоном
|
||
16
|
Про рекламу. П.р. Моделювання ситуацій відмови.
|
||
17
|
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соціального значення.
|
||
18
|
Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами.
П.р. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами.
|
||
19
|
Дії при пожежі.
|
||
20
|
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися
в натовпі
|
||
21
|
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій
|
||
22
|
Безпека руху пішоходів
|
||
23
|
Сигнали регулювання дорожнього руху
|
||
24
|
Види перехресть. Рух майданами
|
||
25
|
Дорожньо-транспортні пригоди
|
||
26
|
Дорожні знаки
|
||
ПСИХІЧНА
І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я
|
|||
27
|
Самооцінка і поведінка людини
|
||
28
|
Упевненість і самовпевненість
|
||
29
|
Хочу, можу, треба. Воля
|
||
30
|
Як досягти мети. П.р. Виконання проекту «Моя мета»
|
||
31
|
Повага і самоповага
|
||
32
|
П.р. Виконання проекту «Відомі паралімпійці»
|
||
33
|
Звички і здоров’я. П.р. Виконання проекту з формування
корисної звички
|
||
34
|
Розвиток творчих здібностей. П.р. Проект «Здоров’я –
всьому голова»
|
||
35
|
Проведення вистави творчого конкурсу, присвяченого
заохоченню учнів до здорового способу життя.
|
||
Природознавство
(за підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак)
68 годин
(2 години на тиждень)
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
1
|
Взаємозв'язки у природі
|
||
2
|
Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт
|
||
3
|
Сонячна система, її склад
|
||
4
|
Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи
|
||
5
|
Планети земної групи
|
||
6
|
Планети -гіганти
|
||
7
|
Навчальний проект.Таємниця Червоної планети
|
||
8
|
Теплові пояси Землі та їх вплив на природу
|
||
9
|
Земля. Добовий і річний рух Землі
|
||
10
|
Зорі. Сузір'я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря
|
||
11
|
Молочний Шлях — наша Галактика. Сучасні уявлення людей про Всесвіт
|
||
12
|
Підсумковий урок за темою«Всесвіт і Сонячна система
|
||
13
|
Контрольна робота №1
|
||
14
|
Горизонт. Сторони горизонту
|
||
15
|
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак
|
||
16
|
Екскурсія. Вивчення лінії горизонту та орієнтування на місцевості з
допомогою компаса
|
||
17
|
План місцевості. Практична робота.
Читання плану місцевості
|
||
18
|
Масштаб
|
||
19
|
Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання
карти. Порівняння плану та карти
|
||
20
|
Контрольна робота №2
|
||
21
|
Підсумковий урок за темою «План і карта»
|
||
22
|
Населення Землі. Практичнаробота. Ознайомлення з картою світу з використанням
електронних ресурсів
|
||
23
|
Материки,океани і частини світу на географічних картах. Практичнаробота.Нанесення
на контурну
карту назв материків і океанів
|
||
24
|
Природа океанів.Тихий океан
|
||
25
|
Навчальний проект. Земля—планета «Вода» ( природа океанів)
|
||
26
|
Атлантичний,
Північний Льодовитий та Індійський океани
|
||
27
|
Євразія—найбільший материк. Рослинний і тваринний світ Євразії
|
||
28
|
Африка—найспекотніший материк Землі
|
||
29
|
Рослинний
і тваринний світ Африки
|
||
30
|
Контрольна робота №3
|
||
31
|
Навчальний проект. Розмаїта Африка
|
||
32
|
ПівнічнаАмерика
|
||
33
|
Рослинний
і тваринний світ Північної Америки
|
||
34
|
Південна Америка
|
||
35
|
Рослинний
і тваринний світ Південної
Америки
|
||
36
|
Навчальний проект. Такі різні Америки
|
||
37
|
Австралія—найсухіший материк
|
||
38
|
Рослинний
і тваринний світ Австралії
|
||
39
|
Антарктида—найхолодніший материк
|
||
40
|
Рослинний
і тваринний світ Антарктиди
|
||
42
|
Навчальний проект.Подорож Антарктидою
|
||
43
|
Підсумковий урок за темою «Природа материків і океанів»
|
||
44
|
Контрольна робота №4
|
||
45
|
Україна на карті світу. Карта України. Практичнаробота.
Нанесення на контурну карту столиці
та міст України
|
||
46
|
Форми земної поверхні України і
свого краю
|
||
47
|
Корисні копалини України,
їх види
|
||
48
|
Природне
паливо та його запаси в Україні
|
||
49
|
Водойми України.
Практичнаробота.
Позначення на контурній карті
водойм
України
|
||
50-51
|
Озера і болота.
Охорона
водойм
|
||
52
|
Чорне море.
|
||
53
|
Азовське море
|
||
54
|
Контрольна робота №5
|
||
55
|
Узагальнення знань про форми
земної поверхні та водойми України. Практичнаробота.Позначення
на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм
України
|
||
56-57
|
Ґрунти України
|
||
58
|
Природні зони України. Карта
природних зон
|
||
59
|
Мішані ліси (Полісся)
|
||
60
|
Лісостеп
|
||
61
|
Степ
|
||
62
|
Гори Карпати
|
||
63
|
Кримські гори
|
||
64
|
Заповідні території. Охорона природи Карпат і Кримських гір
|
||
65
|
Контрольна робота № 6
|
||
66
|
Підсумковий урок за темою «Природа України»
|
||
67
|
Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу,
водойми рідногокраю
|
||
68
|
Навчальний проект. Добра справа для природи
|
||
№ уроку
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Дата
|
Людина
|
|||
1.
|
Неповторність кожної людини.
|
||
2.
|
Навчальний
проект (індивідуальний проект)
Постаті, що подолали
життєві труднощі (за вибором учнів).
|
||
3.
|
Життя людини – найвища цінність.
|
||
4.
|
Практична
робота
(Обговорення ст. 6
Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України).
|
||
5.
|
Особистісний розвиток
людини упродовж життя. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому
себе виховувати?
|
||
6.
|
Практична
робота (завибором
учителя)
Плануємо пізнавальну
діяльність (пізнавальну тему обирає
учень).
Планування самонавчання, взаємонавчання.
|
||
7.
|
Навчальний
проект (індивідуальний, за вибором учня)
«Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)»,
«Мої досягнення».
|
||
8.
|
Обговорення можливостей досягнення успіху.
|
||
Я та інші
|
|||
9.
|
Роль сім’ї в моєму
житті. Мій родовід.
|
||
10.
|
Бюджет сім’ї. Економія і
збереження майна.
|
||
11.
|
Навчальний
проект (дослідницький, індивідуальний)
Дослідження своїх витрат за тиждень
|
||
12.
|
Культура поведінки учня.
|
||
13.
|
Засоби масової
інформації мого міста/села/селища.
|
||
14.
|
Практична
робота
Написання замітки до
місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.
|
||
15.
|
Соціальна
(екологічна) акція
(тематика за вибором учителя).
Чому виникають
конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?
|
||
16.
|
Практична
робота
Складання правил ведення
дискусії.
Дискусія (на вибір вчителя):«Чим
відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може неправда бути рятівною?»,
«Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «В яких випадках
бути хитрим добре, а в яких – погано
|
Календарне планування
уроків з курсу «Я у свiті» у 4 класі
2 семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Дата
|
Я українець
|
|||
17.
|
Україна – незалежна,
демократична, правова держава.
|
||
18.
|
Національні та державні
символи України. Конституція України(ст.10, ст. 20, ст. 67).
|
||
19.
|
Створення фотоколажу
(проведення конкурсу малюнків) на одну із тем (на вибір): «Державні символи у
моєму житті», «Хліб і сіль-символи української гостинності», «Свята нашої
держави».
|
||
20.
|
Приклади правопорушень
серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.
|
||
21.
|
Моделювання різних
соціальних ролей (учень-вчитель-директор
школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.)
|
||
22.
|
Навчальний
проект (груповий)«Я пізнаю Україну»
|
||
23.
|
Навчальний
проект (індивідуальний) «Сім чудес України»
|
||
24.
|
Ознайомлення з громадянськими правами й обов’язками.
|
||
25.
|
Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину.
|
||
26.
|
Навчальний
проект (груповий)«Визначні місця мого краю».
|
||
27.
|
Підсумковий
урок за розділом « Я Українець»
|
||
Я – європеєць
|
|||
28.
|
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти
в інших країнах світу.
|
||
29.
|
Європейський Союз – співтовариство народів
Європи.
|
||
30.
|
Навчальний проект (груповий, за виборомучнів)
«Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу»,
|
||
31.
|
Практична робота
Складання листа до ровесника – іноземця про свою
країну.
|
||
32.
|
Навчальний проект (груповий, за виборомучнів)
«Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі
українські вироби»
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність
|
||
33.
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність
|
||
34.
|
Підсумковий урок за
рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар